Change language:

DROPS Merino Extra Fine
- DROPS xtra xtra lave priser og din garanti for kvalitet

Indhold: 100% Uld
Garngruppe: B (20 - 22 masker)
Vægt/længde: 50 gram = ca. 105 meter
Anbefalede pinde: 3,5 - 4 mm
Strikkefasthed: 10 x 10 cm = 21m x 28p
Finvask 40º / Brug aldrig skyllemiddel / Tørres fladt

Find opskrifter for DROPS Merino Extra Fine

DROPS Merino Extra Fine er kabelspundet af 100% merino uld (19,5 micron) fra fritgående dyr i Sydafrika og Sydamerika. Garnet er spundet af flere tynde tråde som gør garnet ekstra elastisk og denne specielle opbygning gør det ekstra vigtig at behandle garnet korrekt. Vær sikker på at du overholder strikkefastheden, strik hellere for stramt end for løst. Vask ikke tøjet for varmt og læg det aldrig i blød. Lad tøjet tørre fladt.

Tøj som er lavet i dette garn er meget behageligt at have på. DROPS Merino Extra Fine er blød mod huden og derfor perfekt til børne- og babytøj.

DROPS Merino Extra Fine er flot til strukturstrik og snoninger. Garnet er superwash behandlet og kan vaskes i maskine, det passer derfor perfekt til daglig brug.

DROPS Merino Extra Fine findes i tillæg til ensfarvede også i mixfarver. Mixfarver produceres ved at karte farverne sammen før garnet spindes, hvilket giver en flot mixeffekt.

Produceret i EU. Garnet er Oeko-Tex® certificeret.

Kommentarer (55)

Følgende garner kan benyttes som alternativ til DROPS Merino Extra Fine. Alle priser er per 21/04/2014.

Finvask 40º / Brug aldrig skyllemiddel / Tørres fladt

Garntype
Deals fra

Farvekort for DROPS Merino Extra Fine

Print
Sortere efter: farve | nummer | garntype
* = kommer snart / # = udgår

MERINO EXTRA FINE MIX


05
lysegrå

04
mellemgrå

03
mørkegrå

06
brun

07
lysebrun

08
lys beige

MERINO EXTRA FINE UNI COLOUR


01
natur

09
mørkebrun

24
lysegul

30
sennep

11
rød

17
cerise

25
rosa

16
lys rosa

22
lys lilla

14
stålblå

21
lilla

20
mørkeblå

27
marineblå

13
denim blå

19
lyseblå

23
gråblå

29
turkis

28
nordsø

15
lys støvet grøn

26
Pictacie

18
æblegrøn

02
sort
Vi minder om at farverne du ser her kan afvige noget fra skærm til skærm,
på samme måde som farvepartierne ofte afviger lidt fra farvebad til farvebad.